Tiedotusasiaa liittyen Padel Vantaan toimiin viruksen ehkäisemiseksi. Lukekaa tiedote huolella!

Padel Vantaan kentät ovat normaalisti auki, mutta osakseen joudumme tarttumaan toimenpiteisiin estääksemme viruksen leviämisen sekä minimoimaan tartuntariskin.

Vuokramailoja on saatavilla normaalisti. Hallilta on tarjolla desinfiointipyyhkeitä, joilla maila tulee desinfioida ennen käyttöönottoa sekä omien pelin jälkeen ennen takaisin räkkiin laittamista.

Vuokrapalloja meillä ei ole tällä hetkellä käytössä hygieniasyistä. Pelit siis joko omilla palloilla tai meiltä voi pelin yhteydessä ostaa yhden uuden pallotuubin erikoishintaan 4€/tuubi. Pallot tulee joka tapauksessa laittaa suljettuun tuubiin pelin jälkeen ja heittää suoraan roskiin tai viedä mukanaan ja desinfioida.

Pelivuoroihin tulee hieman muutoksia aikataulullisesti. Pelivuorosi tulee lopettaa 10 minuuttia ennen oikeaa loppumisaikaa eli jos vuorosi päättyisi normaalisti 18.00 niin lopeta se 17.50, jonka jälkeen poistu hallilta mahdollisen nopeasti. Älä myöskään saavu liian aikaisin hallille, noin 5 minuuttia ennen vuoron alkua on optimaalinen aika. Nämä toimenpiteet siksi, että hallin sisällä ei ole samanaikaisesti yli 10 henkilöä paikalla. Poistamme myös sauna- sekä suihkutilat käytöstä.

Pelien aikaiset kosketukset, tervehtimiset sekä ylimääräinen kontakti tulee jättää pois, sekä käsienpesusta ja yleisestä hygieniasta tulee huolehtia todella tarkasti. Hallilla käsienpesu onnistuu heti sisään astuttaessa sekä hallin perällä olevissa WC-tiloissa.

Mikäli sinusta tuntuu yhtään sairaalta, niin jääthän kotiisi lepäämään.

Seuraamme hallituksen ja THL:n ohjeistusta aktiivisesti ja toimimme tarvittaessa uusien ohjeiden myötä.

Toivomme ymmärrystä asiaan. Nähdään hallilla!