Tiedotusasiaa liittyen Padel Vantaan toimiin viruksen ehkäisemiseksi. Lukekaa tiedote huolella!

Padel Vantaan kentät ovat normaalisti auki, mutta osakseen joudumme tarttumaan toimenpiteisiin estääksemme viruksen leviämisen sekä minimoimaan tartuntariskin.

Vuokramailoja- sekä palloja on saatavilla normaalisti. Hallilla on tarjolla desinfiointipyyhkeitä sekä käsidesiä, joilla maila tulee desinfioida ennen käyttöönottoa sekä omien pelin jälkeen ennen takaisin räkkiin laittamista. Suosittelemme omien pallojen ostamista ja tarjoammekin Noxin pallotuubeja hintaan 5 euroa / tuubi!

Pidämme huolta 20:n henkilön kokoontumisrajoituksesta. Suosittelemme hallille saapumista noin viisi minuuttia ennen vuoron alkua. Sauna- sekä pesutilat ovat edelleen käytössä.

Pelien aikaiset kosketukset, tervehtimiset sekä ylimääräinen kontakti tulee jättää pois, sekä käsienpesusta ja yleisestä hygieniasta tulee huolehtia todella tarkasti. Hallilla käsienpesu onnistuu heti sisään astuttaessa sekä hallin perällä olevissa WC-tiloissa. Pidämme huolta riittävästä käsidesin määrästä ja mikäli huomaat sen loppuvan, kysy heti henkilökunnalta lisää.

Mikäli sinusta tuntuu yhtään sairaalta, niin jääthän kotiisi lepäämään.

Seuraamme hallituksen ja THL:n ohjeistusta aktiivisesti ja toimimme tarvittaessa uusien ohjeiden myötä.

Toivomme ymmärrystä asiaan. Nähdään hallilla ja turvallisia pelejä!